Blog

SLUŠANOST

Zanima vas kako Extra FM stoji 3 godine od pokretanja?

Na svom terenu Extra FM ostvaruje slušanost od gotovo 30%! Tako se na ‘muziku koja te pokreće’ nije plesalo samo jedno ljeto. Radio koji je ostvario instant uspjeh ne pokazuje znakove posustajanja ni danas, gotovo tri godine od eksplozivnog pokretanja.

Prema posljednjem Ipsosovom istraživanju slušanosti, radio s regionalnim hitovima tjedno bira 29,3% mladih između 15 i 29 godina na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije. Ako malo podignemo dobnu granicu, od onih koji se pripremaju za izlazak iz srednjoškolskih klupa do 35-godišnjaka, tjedna slušanost im je gotovo 29%. U istom vremenskom intervalu, na istom području dosežu respektabilnu slušanost od 19,2% u skupini od 18 do 49, zauzimajući tako visoko četvrto mjesto na toj ljestvici.

Znaju oni dobro i pravila igre na društvenim mrežama na kojima broje ukupno 90-ak tisuća pratitelja. I to bez Tik-Toka na kojem su tek nedavno otvorili profil i već s prvim videom ostvarili više od 28 tisuća pregleda.

👉 Ovako to izgleda kad sadržaj rade profesionalci…

Oni, svima nam je to već jasno, znaju privući pažnju. Baš nedavno, upravo krajem prvog kvartala ove godine, brojni vodeći mediji u zemlji raspisali su se o pjesmi sročenoj za sina Maje Šuput, iza koje stoji Extra FM. Naime, oni su preko Instagrama pozvali svoje slušatelje da zajedno napišu tekst, a na pjesmi se zahvalila i poznata pjevačica.

BABY BLOOM SONG

Prate ritam svojih slušatelja, znaju što žele. Na tom tragu, vrte dominantno pjesme novijeg datuma, a nedavno su lansirali i novu emisiju ‘Throwback‘ u kojoj svakog četvrtka navečer puštaju dobro poznate, starije regionalne hitove. Reakcije slušatelja su odlične, a feedback dobivaju praktički u realnom vremenu jer su u stalnom kontaktu sa svojom publikom. A publici, kad ne slušaju Extru FM, na raspolaganju je Extra TV s aktualnim spotovima najvećih regionalnih zvijezda.

Zvjezdanom statusu unatoč, na Extri ne miruju i uvijek ‘kuhaju’ nešto novo. U tijeku je veliki update njihove smartphone aplikacije i uskoro će svojim slušateljima ponuditi mogućnost koju nema niti jedan medij. Dosad neviđeno za njih je već uobičajeno.