5000 U SAMO 10 DANA
Vrh stvari Antene Zagreb prikovale slušatelje za radio
Najslušaniji zagrebački radio, Antena Zagreb, tijekom velike promocije „Vrh stvari“ slušao se još i više, i pažljivije. U samo 10 radnih dana stiglo je gotovo pet tisuća prijava za navedenu igru. Klijent, Harvey Norman, tako je dobio pažnju kojoj se nadao.
O čemu je riječ? Priča oko ove igre je, zapravo, vrlo jednostavna, iako efektna. Voditelj najavi da je jedna pjesma – VRH STVAR. Primjerice, „Shape of you“ Eda Sheerana, ali nitko ne zna kada će ona biti puštena. Slušateljima tada preostaje čekati i pažljivo slušati. Kad čuju prve taktove tog omiljenog hita, stotine njih istovremeno pokušavaju prvi nazvati Antenu Zagreb.
Onaj koji prvi dobije 0800 8970 i kaže „Ovo je Vrh stvar Antene Zagreb“ osvaja novčanu nagradu. Njezin iznos ovisi o broju pjesama koje su odsvirane između najave voditelja i same Vrh stvari (broj pjesama X 100 kuna). Ili jednostavnije rečeno, što su slušatelji strpljivije čekali i pažljivije slušali, nagrade su bile bogatije. Ukupno je podjeljeno 40 tisuća kuna u 10 radnih dana, a slavilo bi četvero slušatelja dnevno. Da se igra pošteno zahuktala i zaživila u metropoli pokazuje podatak o gotovo 4 800 prijava za igru. Sama promocija počela je mystery fazom 9.10. i trajala do 29.10.
Koncept, ali i rezultati igre u skladu su s visokim standardima Antene Zagreb. Najslušaniji zagrebački radio ponovno je uspio napraviti promociju koja je stekla epitet zabavne i kojom su animirali svoje slušatelje.
Razloga za zadovoljstvo itekako ima i Harvey Norman. Tijekom velike promocije „Vrh stvari“ stotine tisuća Zagrepčana u svojim uredima ili domovima bili su prikovani uz radio, pa i stišavali razgovore kako im ništa ne bi ometalo slušanje Antene Zagreb. Ima li boljeg načina da i poruke klijenta, kvalitetno integrirane u program, dođu do svih kojima su upućene?
Nema, jer Antena Zagreb zna kako se to radi. Kad tome pridodamo logo klijenta na Facebook coveru ( Facebook AZ prati gotovo 290 tisuća ljudi), Instagram storyju (Instagram AZ prati 87 tisuća ljudi) te PR objavu na web stranici Antene Zagreb, Harvey Norman je dobio pažnju kojoj se nadao.
I stoga je Vrh stvar jedna od „Vrh“ jesenskih promocija.