Blog

narodni i Lesnina

‘Velikih 7’: Hit promocija na narodnom koja je izazvala veliki interes

‘Velikih 7’ velika je promocija koja je zabavila više od milijun slušatelja tjedno, koliko ih narodni ima. Zanimljiva igra održana je u suradnji s Lesninom, a da je bila pun pogodak pokazuje broj prijava potencijalnih igrača, njih više od 3 300.

Mnogi su se poželjeli igrati na narodnom, a kako i ne bi kad je igra bila fora, a nagradni fond bogat. Ukupno je težio 49 000 kuna, odnosno sedam dobitnika dobilo je po 7 000. Nije loše za otprilike minutu igre, a u tom su trenutku, recimo i to, dobitnici zaradom u minuti premašili i Messija i Ronalda. To je sigurno dobar osjećaj.

Koncept igre je vrlo jednostavan, ali izazovan, i u tome je bila čar. Najbržem slušatelju, a prijavljivali su se SMS-om, postavili bi sedam pitanja. Na prvo pitanje odgovaralo se s jednim odgovorom, na drugo s dva i tako sve do sedmog pitanja na koje je trebalo dati sedam točnih odgovora. Sva su pitanja bila lagana, ali u vremenskoj stisci trebalo ih se prisjetiti. Evo i primjera nekih pitanja: „Jedan grad u Hrvatskoj koji završava na slovo N?“, „Dva voća zelene boje?“, „Tri predsjednika Hrvatske?“….“Sedam hrvatskih glazbenih grupa?“

Priča oko ove hit igre počela se kotrljati početkom svibnja, a interes nije jenjavao do samoga kraja, 28. svibnja.

Klijent Lesnina cijelo to vrijeme dominirao je u eteru najslušanijeg radija u zemlji. Tijekom intenzivne promocije dobio je ukupno 602 brendirane poruke, a došao je u prvi plan zbog emitiranja poruka izvan reklamnog bloka.

Logo Lesnine istaknut je na Facebook coveru narodnog, a njihov profil na toj društvenoj mreži prati više od 210 tisuća ljudi. Tom lancu trgovina za opremanje doma osiguran je i banner na web stranici narodnog, kao i mjesto u članku u kojem se najavljuje hit igra.

Nakon neizvjesnosti i stresa koje nam je donijela izolacija, Lesnina se vezala uz zabavnu priču i tako zajedno s narodnim svima poručila da svijet nije stao, a život ide dalje. Upravo poruka koja je svima trebala.