Blog

narodni

Tajanstvenih troje: Radijska promocija s najbogatijom nagradnom igrom

U svijetu radijskih promocija Tajanstvenih troje narodnog ima posebno mjesto. Prestižni status dobila je zahvaljujući najbogatijem nagradnom fondu, ali i velikom interesu publike koju privlači misterij glasova koje treba razotkriti. Benefiti klijenta u ovoj promociji, a ove godine to je bila Lesnina XXXL, su višestruki.

Igra se zasniva na pogađanju javnih osoba, njih troje koji su izgovorile po jednu riječ iz slogana narodnog – ‘najbolja domaća glazba’. Jedan pogodak nosi 5 tisuća, drugi, ako pritom zna i prvi, 20 tisuća i naposljetku 50 tisuća ide slušatelju koji navede sva tri točna imena, ponovi prijašnja dva i uspješno otkrije treće. U slučaju da netko odmah raskrinka tajanstvenih troje, bez da je ranije otkriveno ijedno ime, na račun mu stiže 75 tisuća kuna.

Za igru se slušatelji prijavljuju putem SMS-a, a to su ove godine učinili više od 6 tisuća puta. Igrači se biraju nasumično, a tajanstveni glasovi se pogađaju šest puta dnevno i tako 15 dana.

Sama promocija traje gotovo mjesec dana, od 14. listopada do 13. studenoga. Tijekom tog vremena klijent se intenzivno veže uz najveću priču u eteru narodnog, a pozicioniran je izvan reklamnog bloka. Od 715 brendiranih poruka, 188 se odnosi na DJ talk zvijezda narodnog plus poruka klijenta od 7 sekundi, a poruka u trajanju od 15 sekundi emitiran je 527 puta.

Uz više od sedam stotina prilika da dopre do potrošača na nacionalnom nivou na radiju koji sluša oko milijun ljudi tjedno, klijentima na ruku ide i pažljivo slušanje radija jer sama nagradna igra zahtjeva visoku razinu koncentracije.

Lesnina XXXL se vezala uz igru i na web stranici narodnog, gdje je objavljen i link klijenta, te na Facebook profilu radija koji te sluša, a koji prati više od 215 tisuća ljudi. Logo Lesnine nalazi se i na videu promocije koji je objavljen na njihovom YouTube kanalu s više od 53 tisuća pretplatnika, a vidljiv je i u Viber zajednici narodnog sa 115 tisuća članova.

Hrvatska je čula što je Lesnina XXXL imala za reći.