IPSOS
Radio Dalmacija opet daleko najbolja od svih
Radio Dalmacija je, jednostavno, nedostižna od Svetoga Roka do Prevlake i uspješno drži konkurenciju na, i više nego sigurnoj, udaljenosti.
Najnovije istraživanje Ipsosa, MEDIApuls, pokazuje da je Radio Dalmaciji, na razini tjedna, privrženo čak 39,2 % Dalmatinaca, bez obzira na godine. O kakvoj je dominaciji riječ pokazuje podatak da njezin najbliži konkurent zaostaje za 15,2 postotnih bodova. U toj povijesnoj regiji, ako izdvojimo skupinu staru između 18 i 49 godina, sluša je gotovo svaki drugi čovjek, odnosno 44,4 % njih. Brojke su i ranije bile impozantne, ali u ovom kvartalu zabilježen je i dodatan rast u odnosu na početak 2020.
Rasla je za 3,5 postotna boda njihova slušanost i u Splitsko-dalmatinskoj županiji te je sad na razini od 53 %, odnosno 57,1 % u skupini od 18 – 49 godina. Vjerojatno i sami već možete pretpostaviti da su posebno zanimljivi podatci iz njihovog grada, onoga pod Marjanom. 57,9 % punoljetnih Splićana i Splićanki, a mlađih od 49, ne mogu zamisliti radni tjedan ili učenje bez Radio Dalmacije, a u općoj populaciji u Splitu, pazite sad, ispred je svog prvog konkurenta za 21,7 postotnih bodova.
Rezultatima unatoč, na Radio Dalmaciji ne miruju. Kreativnom kampanjom „Uvik uz tebe“, čiji su kadrovi preplavili društvene mreže i medije, povećali su ukupan broj preuzimanja svoje nove mobilne aplikacije za više od 20 %.
Oni su svugdje gdje su i njihovi slušatelji, makar i budući, pa su i na TikToku. Kreiranje popularnog sadržaja njima je u opisu posla, a to se potvrdilo i na ovoj društvenoj mreži za mlade. Samo jedna objava s voditeljicom Ines Nosić ima 329 tisuća pregleda.
Najjači su dalmatinski medij na Instagramu, gdje je njihov post nazvan „Adio pameti“ dosegnuo gotovo 210 tisuća korisničkih računa. Facebook je priča za sebe, s obzirom na to da im je video „Trumpu za rođendan“ pregledan 923 tisuće puta, uz nevjerojatan doseg od 2 044 175 ljudi.
Sve je jasno. Ako imate poruku za Dalmatince, nema boljeg kanala komunikacije od Radio Dalmacije.