Blog

ANTENA ZAGREB

‘Pun ruksak’: Promocija zbog koje se poruke klijenta slušaju pažljivije nego ikada

Ako je dobro – ne mijenjaj ništa. E, pa to nije logika kreativaca na Anteni Zagreb koji su ove godine osmislili i proveli novu mehaniku velike promocije ‘Pun ruksak’ i opet pogodili ‘u sridu’.

Ali krenimo redom. ‘Pun ruksak’ stekao je popularnost već tijekom svog prvog izdanja jer je bio – drugačiji. U moru poruka prema tržištu kojima se, uoči povratka u školske klupe, nudilo studentima, učenicima i njihovim roditeljima sve što trebaju, jedna je itekako iskakala. Naime, na Anteni su ‘okrenuli pilu naopako’ i ponudili slušateljima ono što uistinu žele. Da, upravo takvi detalji čine veliku razliku.

Naime, u tom famoznom ruksaku nikada nisu bile bilježnice, setovi za geometriju, bonovi za ergonomske stolce i slično, već najpopularniji, cool gadgeti. Ove godine – tableti, instant polaroid fotoaparati i prijenosni zvučnici, a do njih se, kao što smo već rekli, dolazilo prema novim pravilima koji su pridonijeli tome da se Antena sluša još glasnije i pažljivije, pa tako i poruke klijenta.

Put do stvari koje želimo ove je godine vodio preko Anteninih stvari koje voliš, odnosno pjesama koje puštaju. Slušatelji su trebali čuti u kojem se trenutku ruksak ‘otvara’, odnosno kada ga neki od njihovih poznatih DJ-eva ‘zatvara’. Nagradu je osvajao najbrži slušatelj koji je SMS-om točno javio koliko je pjesama sviralo u međuvremenu, od ‘otvaranja’ do ‘zatvaranja’ ruksaka.

Svakog radnog dana tijekom dva tjedna dijelili su po dva ruksaka, a za igru je stiglo gotovo 2 800 prijava. Pritom morate znati da je riječ o prijavama koje stižu u samo nekoliko sekundi nakon ‘zatvaranja’, jer se najbrži slušatelj odmah proglašava pobjednikom, pa možete samo zamisliti zvonjavu redakcijskog mobitela u tim trenucima.

Kad je slušatelj vrlo zainteresiran i klijent dobiva željenu pažnju, a ove godine ‘Pun ruksak’ je ostvaren u suradnji s trgovačkim centrom King Cross Jankomir. Tijekom tri tjedna, od 30. kolovoza do 19. rujna, promocija je apsolutno dominirala eterom Antene Zagreb, prvog izbora metropole. Poslano je čak 468 brendiranih poruka klijenta, vodeći pritom računa o njihovoj kvalitetnoj integraciji u program.

Promocija je, kao i obično, popraćena i na društvenim mrežama AZ. Tako je klijent istaknut na Facebook coveru omiljenog zagrebačkog radija, a samo na toj platformi Antenu prati više od 300 tisuća ljudi. King Cross Jankomir označen je i u tri njihova storyja na Instagramu (100 tisuća pratitelja).

‘Pun ruksak’ velika je promocija koja omogućuje klijentu puno više od uobičajene komunikacije s tržištem. Popularnost Antene donosi golem doseg, a mehanika promocije jamči da će se i poruke klijenta slušati puno pažljivije nego inače.

Sljedeći blog