HIT NA RADIJSKOM TRŽIŠTU
Moderni i drugačiji: Novi rast slušanosti Extre FM
Extra FM u kratkom roku postala je hit na radijskom tržištu, a najnoviji podaci Ipsos Pulsa pokazuju da su i dalje u uzletu.
Tek je nedavno proslavila prvi rođendan, a već se “igra” s najvećima. Extra FM u kratkom roku postala je hit na radijskom tržištu, a najnoviji podaci Ipsos Pulsa pokazuju da su i dalje u uzletu.
Već prvog radnog dana Extra FM osvojila je respektabilan dio tržišnog kolača, ali i dalje raste. U odnosu na početak godine, za više od dva postotna boda narasla joj je slušanost na području glavnoga grada i Zagrebačke županije. 27,7 posto mladih, od onih koji su još u srednjoškolskim klupama do 29-godišnjaka, ne može zamisliti dnevnu rutinu ili tulume bez radija s popularnom regionalnom muzikom i najmodernijom produkcijom. Slična je situacija i u samom gradu (26,6 posto).
Mlada i neopterećena ekipa, koja uspješno ruši brojne tabue, ne prolazi nezamijećeno ni kod nešto starijih. Na širem zagrebačkom području njih 15 posto, između 18 i 49 godina, svakoga tjedna sluša Extru.
Imaju što i čuti. Osim što puštaju muziku koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim, u goste im redovito stižu najveće regionalne zvijezde poput Željka Samardžića, Marije Šerifović, Saše Matića. Potonji je upriličio i Extra koncert godine, pravi spektakl u zagrebačkoj Areni, dvije večeri zaredom.
Tek su nedavno na velikom rođendanskom partyju u Domu sportova, koji je predvodio MC Stojan, proslavili prvi rođendan, a već su ozbiljan igrač na radijskom tržištu. Uživaju u zvjezdanom statusu jer što god oni napravili – o tome se priča.