Blog

BOOM U ETERU

Kako do 400 potencijalnih kupaca vozila u četiri dana?

U relativno kratkom vremenskom periodu (5 dana) trebalo je pronaći vozače za trosatnu testnu vožnju VW Up-a (Romantic, Active, Family). Da bi osvojili nagradu trebalo je slušati Antenu Zagreb te na stranici www.upadaj.hr odgovoriti na osam jednostavnih pitanja o vozilu, a zatim je klijent kontaktirao dobitnike.

Background

Volkswagen traži potencijalne kupce za svoja vozila kroz emitiranja na radiju.

Mehanika / kreativa

U relativno kratkom vremenskom periodu (5 dana) trebalo je pronaći vozače za trosatnu testnu vožnju VW Up-a (Romantic, Active, Family). Da bi osvojili nagradu trebalo je slušati Antenu Zg te na stranici www.upadaj.hr odgovoriti na osam jednostavnih pitanja o vozilu, a zatim je klijent kontaktirao dobitnike. Hostese u shopping centrima su dočekale vozače te im uručili dodatne nagrade. Naime, uz testnu vožnju vozači su osvojili i poklon paket po izboru nazvan prema opremi automobila. Akcija – 2 kino ulaznica za akcijski film, kokice + piće, Romantika – 2 kino ulaznice, ljubavna sjedala, kokice + piće, Obitelj – obiteljska ulaznica za Terme Jezerčica.

Kako je radio korišten?

Kampanja je trajala pet dana (prvi dan je bila teaser faza, odnosno samo najave za nagradnu igru i prijave nisu bile moguće, a ostalih četiri dana kada su krenule prijave, u eteru su se izmijenjivale reklame i najave.

Reklame (30x dnevno po 2x u satu, 25x dnevno po 2x u satu, 25x dnevno po 2x u satu, 8x dnevno po 1x u satu – ujutro, 10x dnevno po 2x u satu – poslije podne). Sve su reklame bile posebno pozicionirane; prve i treće u bloku.

PR članak na webu Antene Zg

Rezultati

U prva 4 sata od otvaranja site-a 80 prijava, a do kraja kampanje 400 prijava za testnu vožnju.

Prethodni blog