Blog

NOVI UZLET

Istraživanje: Gold FM u top 5 najslušanijih u Zagrebu u skupini 18 – 49

Goldovci su u novom uzletu. Prema najnovijem istraživanju slušanosti Ipsosa, MEDIApuls bilježe značajan rast popularnosti, posebno u ciljnoj skupini punoljetnih građana mlađih od 49 godina.

Goldovci su s legendarnim hitovima postali hit. U Zagrebu, u targetu od 18 do 49 godina slušanost im je ‘skočila’ na 17,6 % tjedno i uvela ih u TOP 5 najslušanijih u Zagrebu, u marketinški najzanimljivijoj skupini. Ako zagrebemo po površini, statistički podaci pokazuju i da su posebno popularni u skupini od 30 do 39 godina gdje dosežu gotovo petinu populacije – 19,1%, odnosno 18,8% u grupi od 20 do 35 godina.

Svira sve češće Gold i na širem području Grada Zagreba i Zagrebačke županije gdje su ostvarili tjedni doseg od 13,5% među punoljetnima koji su mlađi od 49 godina. Zanimljivo, zadnji kvartal prošle godina ostvarili su i na ovom području poseban rast slušanosti među mladima od 20 do 35 godina dosegnuvši tjednu slušanost od 15%.

Sluša ih se sve više online, a svojoj publici nude i šest dodatnih specijaliziranih kanala kao što su PARTY, EASY ili (S)EX YU, a uveli su i praksu prepuštanja glazbene uredničke palice u ruke neke poznate osobe na GOLD SPICE kanalu. Led je probio Ivica Kostelić, inače i sam slušatelj Golda, a nova iznenađenja već se pripremaju. Kad smo kod poznatih, Goldovcima se nedavno pridružila radijska i televizijska zvijezda Barbara Kolar, koja za njihov mikrofon sjeda nakon Filipa Riđičkog, a prije Mirana Bistričića.

Nema sumnje, ova ekipa zna što radi pa se Gold udomaćio po studentskim sobama, poslovnim uredima, u automobilima mladih obitelji i postao im nezaobilazna zvučna kulisa, ali i više od toga. Ekipa s Golda njeguje poseban odnos sa svojim slušateljima s kojima su u stalnom kontaktu preko društvenih mreža. Na Facebooku im posljednjih mjeseci ubrzano raste popularnost i sada ih prati više od 54 000 ljudi. U tom razdoblju, njihova objava videa uličnog svirača, koji je obradio legendarnu pjesmu Ennia Morriconea, ima zabilježeni reach od čak 2,3 milijuna korisnika. Pratitelje privlače kombinacijom vrhunske glazbe, nezaboravnih glazbenih priča, humora, i sve to uz prstohvat nostalgije.