Blog

IPSOS

Enter Zagreb – hit radio za urbane mlade ljude

Enter Zagreb učvrstio je svoju poziciju. Bira ga gotovo petina mladih Zagrepčana kojima je prozor u svijet. 

Godinama već u metropolu donose dašak međunarodnih pozornica i aktualne svjetske trendove. Osigurali su vjernu publiku, istodobno privlačeći i neke nove, mlade ljude. U svom targetu ostvaruju zavidne rezultate, a to potvrđuje i posljednje istraživanje Ipsosa, MEDIApuls.

Ono pokazuje da 18,1 % punoljetnih Zagrepčana i Zagrepčanki, a mlađih od 35, ne mogu zamisliti učenje za ispite, bicikliranje po Jarunu ili radni tjedan bez Entera Zagreb. Spuštanjem dobne granice na one od 15 do 29, opet na razini tjedna, slušanost im iznosi 17,9 %. Osvajanje novih generacija, onih još u školskim klupama, jamči im sigurnu budućnost.

A recept za uspjeh su – aktualni svjetski hitovi s fokusom na elektroničku scenu, ekskluzivne suradnje s najpoznatijim DJ-evima današnjice poput Armina Van Buurena i mladi voditelji koji žive život svog targeta.

Poznati su i kao oni koji postavljaju trendove u radijskom marketingu. Upravo je Enter s klijentom pokrenuo prvu radijsku TikTok kampanju. Na toj društvenoj mreži koju mladi obožavaju, u svega nekoliko tjedana od pokretanja, bilježe odlične brojke. Tako je šaljivi video s njihovom poznatom voditeljicom Ninom Slišković Goleš pogledan 135 tisuća puta. Ne zaostaje mnogo ni video u kojem su pokazali slušateljima kako izgleda snimanje radijske reklame, a koji ima 123 tisuće pregleda.

Osim novog kanala komunikacije s mladima, tu su još i dobri „stari“ Facebook i Instagram na kojima ih prati 82 tisuće ljudi koje zanima što se događa na festivalskoj sceni, što rade najveće glazbene zvijezde svijeta, što Enter preporučuje da bi trebali čuti ili, možda, pogledati.

Njihova obavijest na Faceu da možemo očekivati nove sezone serije „La Casa de Papel“ dosegnula je gotovo 125 tisuća ljudi, a Instagram objava o bolnom izostanku najpoznatijeg festivala dance i techno glazbe Tomorrowlanda u 2020. stigla je do više od 12 500 pratitelja.

I kada godina ne protječe prema planu, tu je Enter Zagreb da popravi svaki dan.