TAKO SE TO RADI
#EnterTheTop – Top multichannel kampanja Entera Zagreb
Enter the Top Entera Zagreb izaziva veliki interes kod svojih slušatelja, a kampanju su na Facebooku i Instagramu pratili deseci tisuća ljudi.
Tomorrowland jedan je od najpoznatijih i najpoželjnijih festivala elektroničke glazbe na svijetu.
Enter Zagreb ima ekskluzivni paket za jednog sretnog slušatelja i njegovu pratnju, koje će odvesti na nezaboravan provod vrijedan 3000 eura. Inače se ovaj festival održava ljeti, a ovo je prva zimska inačica za partijanere.
Kampanja je imala dvije faze. Ovdje počinje multichannel zabava!
U prvoj, prijavnoj fazi, slušatelji su se prijavljivali putem Enterova WhatsAppa kad su u eteru čuli pjesmu DJ-a koji će nastupati na Tomorrowlandu. Prva osoba koja je poslala poruku ušla je u finale. Tako su se 15 radnih dana birali finalisti koji su ušli u #EnterTheTop natjecanje.
Drugi dio je bio izazovan za natjecatelje, slušatelje i pratitelje putem društvenih mreža jer se natjecanje uživo pratilo u eteru Entera Zagreb, na aplikacijama za pametne telefone te putem Facebooka i Instagrama.
O čemu je riječ?
Prvi natjecatelj koji je stigao od podnožja Medvednice do Puntijarke osvojio je ekskluzivni vaučer za dvoje. Putuje na zimski Tomorrowland, na koji može ući samo ograničen broj ljudi.
Koliki je interes natjecanje izazvalo, najbolje svjedoči činjenica da su samo na Facebooku i Instagramu ovu promociju popratili deseci tisuća ljudi. Student Ivan, pobjednik i osvajač ekskluzivnog vaučera za Tomorrowland, propustio je ispit na fakultetu kako bi pristupio ovom natjecanju koje ga vodi na nezaboravan provod u Francuske Alpe!