TO NIJE SAMO IGRA
Dalmatinski mix: Radio Dalmacija i Studenac zaintrigirali cijelu Dalmaciju
Radio Dalmacija i trgovački lanac Studenac Dalmatinskim mixom nadišli su granice obične igre koja je postala razbibriga za tisuće ljudi.
Kad se o nagradnoj igri priča po kafićima, radnim mjestima, tržnicama, domovima… onda znate da ste uspjeli. Upravo se to dogodilo s Dalmatinskim mixom koji je nadišao granice obične igre i postao razbibriga za tisuće ljudi. Igrali ili ne izravno u eteru, svi pokušavaju pogoditi tko su tajanstveni izvođači i koje su pjesme ponuđene.
U ovoj promociji, koja je trajala od 28.3.-21.4.2019., drugu godinu zaredom snage su udružili daleko najslušaniji radio u Dalmaciji – Radio Dalmacija i trgovački lanac Studenac.
Ako koja promocija na jugu Hrvatske ima kultni status, to je ova. Iza nje stoje i konkretne brojke.
Mehanika/kreativa
U tri sekunde smiksane su tri pjesme, naravno dalmatinske. I igra može početi. Nakon znaka u eteru slušatelji šalju SMS-ove. Najbrži ima priliku pogoditi koje su to pjesme i osvojiti dnevnu nagradu od 2 000 kuna. Traže se imena pjesama i izvođači.
Ako se u tom danu nagrada ne podijeli, “prebacuje” se za sutra – i tada novčani dobitak raste na 4 000 i tako dalje. Ukupno je podijeljeno 20 000 kuna.
Kako je korišten radio?
Poruke klijenta emitirane su u svakom satu. Pritom se vodilo računa da budu kvalitetno integrirane u program. Zanimljivom i zabavnom porukom, te kvalitetnom integracijom klijenta u program, poruke lakše dolaze do slušatelja. Tako ih lakše percipiraju, ne živciraju ih i bez obzira na njih ostaju uz radio.
Velika prednost ove kampanje je i pažljivo slušanje radija što dodatno jamči da poruke neće proći neopaženo. Naime, igra slušatelje “drži” cijeli dan uz radio jer trebaju pratiti koja je pjesma do tog trenutka otkrivena/pogođena, ali i čekati znak za početak igre.
Off-air promocija
Radio Dalmacija poznata je i po jakim društvenim mrežama, među najjačima u Dalmaciji. Ta se platforma intenzivno koristila i tijekom ove promocije.
Klijentov logo je uvijek u svim materijalima promocija, pa tako i na naslovnoj fotografiji Facebooka, te na Instagramu.
Ovaj put poseban je naglasak stavljen na Instagram, jer su u storyjima objavljivani dalmatinski miksevi kako bi ih ljudi mogli preslušavati. U svakome je, naravno, bio istaknut i klijent, odnosno Studenac.
Ove godine u sklopu promocije objavljeno je 18 storyja koji su zabilježili 85 570 jedinstvenih pregleda. Koliko je igra zaživjela u Dalmaciji potvrđuje je i podatak da je broj jedinstvenih pregleda od lani porastao za nevjerojatnih 108%.
Web
Za više od 100 % rastao je i broj klikova na članak o Dalmatinskom mixu na webu Radio Dalmacije, na kojem je objavljen i banner klijenta.
Zaključak
Za sve one koji žele poslati poruku potencijalno i više nego svakom drugom Splićaninu i stanovniku županije ili općenito najvećem broju Dalmatinaca putem radija, Radio Dalmacija se potvrdila kao izbor broj jedan. S druge strane, u vrlo kompetitivnom okruženje za sve one koji se bave maloprodajom, Studenac je ovim partnerstvom podigao svijest o svom brandu i privukao kupce u svoje trgovine.