amm.
AUDIO Raspon kreativnih rješenja: Radijske reklame koje ostvaruju ciljeve
Iz naše kreativne radionice u 2020. godini izašle su brojne zamijećene kampanje, a raspon kreativnih rješenja pokazuje kako se ciljevi ostvaruju različitim pristupima.
Kreativnost je ključna kako bismo našim brojnim klijentima isporučili originalna rješenja koja će zaokupiti pažnju slušatelja i neće se izgubiti u mnoštvu informacija kojima smo svakodnevno izloženi. Pritom kreativnost ne smije biti sama sebi svrha već mora biti usmjerena prema ostvarivanju zadanih ciljeva, a do njih se dolazi različitim putevima. Evo nekoliko primjera koji to zorno pokazuju, a mogli ste ih čuti na najjačim radijskim postajama u zemlji.
Radiochirurgia Zagreb – Kampanja koja je odjeknula jer se kroz primjere životnih situacija ukazuje na važnost preventivnih pregleda koji spašavaju živote.
Watch Centar – Oglasi za Black Friday pažnju su privlačili odmakom od klasičnih čitanih poruka.
EKO Taxi – Dobra pjevana reklama iz glave nam ne izlazi danima, a upravo na tu kartu zaigrali smo u ovom slučaju i pogodili ‘u sridu’.
KFC – Oglas koji ‘hipnotizira’. Igrom riječi stvorena je slika koja mami na akciju.
Abela Pharm – Kad obvezni dio oglašavanja lijeka postane sam oglas dobijete jasnu, kratku, ali upečatljivu poruku.