PUN RUKSAK JEDAN 

 

Velike promocije na Anteni Zagreb uvijek su dobar materijal za studiju jer su zabavne i originalne. I u ovom slučaju, u suradnji s Avenue Mallom, u okviru kampanje „Pun ruksak“ od nagradne igre napravljena je dobra priča, sve je pretvoreno u odličnu zabavu.

Tih dana, od 2. do 22. rujna koliko je trajala promocija, Zagrepčani su se zagrijali za igru, a potom je i zaigrali s poznatim lovcem iz „Potjere“ Krešimirom Sučevićem Međeralom. Najuspješniji su osvojili ruksake s cool gadgetima – bluetooth zvučnikom, tabletom i polaroidnim fotoaparatom. Cilj je bio ljudima dati ono što uistinu žele s obzirom na to da se u rujnu, tijekom priprema za novu školsku godinu, uglavnom kupuje ono što se mora.

Tijek kampanje

S prvim danom škole krenula je i podjela ruksaka koje bi poželio i roditelj, a kamoli ne školarac ili student. Ali prvo je trebalo cijelu stvar zakotrljati i privući pažnju stanovnika metropole. Pretpromocija je počela tjedan dana ranije.

Prijave za igru stizale su SMS-om. Oni najbrži dobili su jedinstvenu priliku – testirati svoje znanje odgovarajući na pitanja poznatog lovca.

Kviz je imao ukupno šest kategorija, a svaka je nosila tri pitanja. U maniri pravog školskog rasporeda kategorije su raspodijeljene po danima, pa je svakoga dana igrač mogao odabrati jednu od tri ponuđene. Kategorije su bile: „Film i serije“, „Glazba“, „Sport i moda“, „Zagreb“, „Retro“ i „Životinjsko carstvo“.  U dva tjedna, 10 radnih dana podijelili su 20 ruksaka.

PUN RUKSAK TRI

Najslušaniji zagrebački radio tijekom promocije osigurao je klijentu 484 brandirane poruke, apsolutnu dominaciju u eteru. U pogon su stavljene i društvene mreže Antene Zagreb koje su se i u ovoj promociji dokazale kao moćna sila.

Naime, ukupan doseg svih Instagram storyja vezanih za „Pun ruksak“ iznosio je – 179 131.  Vijest o zanimljivoj igri brzo se širila i Facebookom, pa je tako sama najava poznatoga lovca o skorašnjem testiranju znanja na Anteni Zagreb zabilježila doseg od gotovo 19 tisuća ljudi. Klijent je dobio svoje mjesto i na Facebook coveru Antene Zagreb.

Zaključak

„Pun ruksak“ školski je primjer uspješne kampanje. Dok Antena Zagreb svojim slušateljima nudi zabavan sadržaj, klijent svoj brand povezuje sa „stvarima koje želiš“. Jednako tako, benefit za klijenta je i široki raspon publike zahvaćen ovom kampanjom.

U ovo vrijeme brojnih trgovačkih centara Avenue Mall je, u suradnji s Antenom Zagreb, izazvao veliku pažnju i to u pravom trenutku – uoči i tijekom samog početka nove školske godine.

 

 

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok