ENTER LOGO

 

Enter Zagreb, urbani radio koji donosi svjetske top hitove i trendove u Zagreb, iz jutra u jutro "pali" sve više mladih ljudi. Oni su cool, oni su veseli, oni su radio koji je svojim slušateljima dio ekipe.

20,4 posto Zagrepčana između 15 i 29 godina iz tjedna u tjedan vjerno je Enteru Zagreb. Precizno targetirani radio tako je učvrstio svoju poziciju u top pet radija koje slušaju mladi ljudi, a najnovije istraživanje Ipsos Pulsa pokazalo je da privlače i nove sljedbenike.

Ništa se bitno ne mijenja ni ako proširimo područje slušanosti na Zagreb i Zagrebačku županiju. U istoj dobnoj skupini, opet se 19,5 posto mladih ljudi priprema za školu, fakultet ili posao uz Ninu Slišković Goleš i Cifa, a uživa punim plućima u životu uz "Maratone hitova" s Alex Milinković ili Venom. Na njihovoj frekvi znaš da ćeš čuti samo hitove, najbolje od Martina Garrixa, Justina Biebera, Calvina Harisa...

ENTER NINA I ALEX

 

U odnosu na prvi kvartal ove godine, riječ je o povećanju slušanosti za gotovo dva postotna boda. Za sve više njih, Enter Zagreb je prozor u svijet koji im donosi ekskluzivne sadržaje poput showova najjačih svjetskih DJ-eva, intervjue s globalnim zvijezdama poput Nickyja Romera ili Armina Van Buurena... Svoje slušatelje vode na najveće svjetske festivale, bilo da je riječ o zimskom Tomorrowlandu u francuskim Alpama ili ULTRI Europe u Hrvatskoj. U maniri najboljih prijatelja, često osiguravaju i džeparac.

Slušatelji im to uzvraćaju izuzetnom vjernošću. Zbog Entera Zagreb propuštali su se ispiti, snimali najluđi video sadržaji, a jedan tata je u redakciji ostavio i dijete na čuvanje...

Kako bi na jedinom radiju koji ima svoj glazbeni festival i reality show rekli: "Eat. Sleep. Enter. Repeat.". I upravo to čini sve više mladih Zagrepčana.

ENTER PULT

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok