Uvod

Neki su se posljednjih tjedana zbog Antene Zagreb budili i ranije nego inače. Valjalo se probuditi i odjenuti do sedam sati jer tada se ostavljala lova pred vratima. Budnost Zagrepčana od ranoga jutra, odnosno odaziv i reakcije na ovu veliku promociju još su jednom dokazali da je Antena Zagreb neupitni radijski lider u metropoli. Kao partner pridružio joj se Franck, klijent koji ima što ponuditi ranoraniocima iz svoje palete proizvoda.

Mehanika/Kreativa

Najava "Love pred vratima" u najslušanijem zagrebačkom programu i na iznimno praćenim društvenim mrežama Antene od početka je pokrenula veliki interes i priče po gradu, jer do tog trenutka nitko nikada nije ostavljao lovu pred vratima u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji.

Ujutro od sedam sati, svaki radni dan i tako njih 10, voditeljica Tamara Loos šuljala se po zgradama ili oko kuća i nasumično odabranom sretniku, koji se ranije prijavio SMS-om, ostavljala 3.000 kuna. Kad je ona obavila svoje, DJ Jutarnjeg showa Antene pustio bi u eteru zvuk zvona i tada bi počelo napeto odbrojavanje od 30 sekundi, koliko sretni slušatelj ima da otvori vrata i uzme lovu.

Ako bi vrata ostala zatvorena nagrada bi se prenijela na idući dan, a ukupni fond iznosio je 30.000 kuna.

Kako je korišten radio?

Poznati glasovi, ali i lica Antene Zagreb kao što su Tamara Loos, Saša Buneta, Marta Dugandžić, Bojan Gazibara, Barbara Kolar i Saša Lozar stvarali su cijeli dan hype oko promocije, iako se novac dijelio samo u Jutarnjem showu.

Pažnja slušatelja je itekako privučena, a što je i klijentu omogućilo lakše plasiranje poruka. Njihovo integriranje u program takav ishod je samo pojačalo. Tijekom četiri tjedna promocije Franck je dobio 880 brandiranih poruka u eteru.

Off-air promocija

Ako je nekome u pretpromociji u eteru i na društvenim mrežama promaklo da se uskoro u gradu dijeli lova, Antena Zagreb riješila je taj problem podijelom 70 tisuća letaka.

A njezine društvene mreže s godinama su postale prava mašinerija, neizostavan kanal komunikacije koji dopire do stotina tisuća ljudi. Na njima je objavljeno 11 videa, a brojke pokazuju da ih u metropoli malo tko nije vidio.

Na Facebooku je zabilježen ukupan doseg od gotovo pola milijuna ljudi (464.572), pogledani su više od 103 tisuće puta. Govoreći ponovno ukupno, na Instagramu je doseg iznosio 192.970 s više od 38 tisuća pogleda i 5 tisuća reakcija. Na video snimke "Love pred vratima" na Youtubeu kliknulo se 11.690 puta.

Web

Sve novosti vezano za promociju, zajedno s video sadržajem, redovito su objavljivani na Anteninom webu.

Zaključak

Na kraju svega ostaje samo jedno pitanje neodgovoreno: Koliko se vrata istodobno, ujutro oko sedam, otvaralo posljednjih tjedana u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji? Iako točnu brojku ne možemo znati, Antena Zagreb i Franck postigli su cilj - bili su tjednima dio priče koja je zaokupila pažnju javnosti. Za takav podvig bitno je uvijek biti nov i drugačiji, a Antena zna kako se to radi.

 

 

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok