Legendarni hitovi 80-ih, 90-ih i 70-ih , a i poneki iz 60-ih i 50-ih, imaju sigurnu budućnost u hrvatskom radijskom eteru. Najnovije istraživanje Ipsos Pulsa potvrdilo je da Gold FM postaje jedan od radijskih lidera.

Od četvrtog kvartala 2018. do kraja prvog ove godine Gold je zabilježio veliki rast slušanosti na tjednoj bazi. Na širem zagrebačkom području u populaciji od 18 do 49 godina kraj prošle godine Goldovci su dočekali sa slušanošću od 7,6 posto, dok su u proljeće ušli sa 10,3 posto. I u općoj populaciji rasli su za gotovo dva postotna boda - sa 7,3 na 9,1 posto.

Tko sluša Gold? 

Najjednostavniji odgovor je sve više njih, ali pregled po dobnim skupinama vrlo je zanimljiv.

Naime, legendarni hitovi vrlo su slušani u mladim obiteljima i studentskim domovima. Ako promatramo Zagreb i Zagrebačku županiju, njihov tjedni doseg u populaciji od 18 do 35 godina iznosi 11,1 posto.

I prema profilu Goldovih slušatelja jasno je da je i više nego svaki deseti njihov slušatelj student ili učenik - 11,3 posto, dok gotovo svaki drugi ima između 20 i 39 godina- 45,8 posto. Radni status slušatelja pokazuje da Gold FM svira na radnim mjestima diljem regije Zagreb.

U legendarnim hitovima uživa iznadprosječno obrazovana populacija - 28,3 posto ih ima fakultetsku diplomu. U skladu s tim i zarađuju. Gotovo četvrtina slušatelja ima mjesečna primanja iznad 7.000 kuna - 24,3 posto, a ukupni mjesečni prihodi prelaze 12.000 kuna kod njih gotovo 28 posto.

Gold FM nas upozorava da s njim ozbiljno računamo - jer hit happens, ali legendarni hitovi ostaju zauvijek.

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok