Background

Volkswagen traži potencijalne kupce za svoja vozila kroz emitiranja na radiju.

Mehanika / kreativa
U relativno kratkom vremenskom periodu (5 dana) trebalo je pronaći vozače za trosatnu testnu vožnju VW Up-a (Romantic, Active, Family). Da bi osvojili nagradu trebalo je slušati Antenu Zg te na stranici www.upadaj.hr odgovoriti na osam jednostavnih pitanja o vozilu, a zatim je klijent kontaktirao dobitnike. Hostese u shopping centrima su dočekale vozače te im uručili dodatne nagrade. Naime, uz testnu vožnju vozači su osvojili i poklon paket po izboru nazvan prema opremi automobila. Akcija - 2 kino ulaznica za akcijski film, kokice + piće, Romantika - 2 kino ulaznice, ljubavna sjedala, kokice + piće, Obitelj - obiteljska ulaznica za Terme Jezerčica.

Kako je radio korišten?
Kampanja je trajala pet dana (prvi dan je bila teaser faza, odnosno samo najave za nagradnu igru i prijave nisu bile moguće, a ostalih četiri dana kada su krenule prijave, u eteru su se izmijenjivale reklame i najave.

  • Reklame (30x dnevno po 2x u satu, 25x dnevno po 2x u satu, 25x dnevno po 2x u satu, 8x dnevno po 1x u satu - ujutro, 10x dnevno po 2x u satu - poslije podne). Sve su reklame bile posebno pozicionirane; prve i treće u bloku.
  • PR članak na webu Antene Zg

Rezultati
U prva 4 sata od otvaranja site-a 80 prijava, a do kraja kampanje 400 prijava za testnu vožnju

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok