Blog

Istraživanje Ipsosa

18-49: Gold FM jedna od top 5 radijskih zvijezda u Zagrebu i šire

Svoj zvjezdani sjaj duguju legendarnim hitovima, sadržajima kojim gađaju ‘u sridu’ i respektabilnoj DJ ekipi koju čine Filip Riđički, Barbara Kolar, Miran Bistričić, Kruno Belko i Mia Elliott.

A tko s njima provodi vrijeme? Prema posljednjem Ipsosovom istraživanju, 16,5% ispitanika tjedno u Gradu Zagrebu, i to onih starijih od 18, a mlađih od 49. I nije samo riječ o blagom rastu u odnosu na kvartal ranije, već oni pozitivne pomake na ovom terenu bilježe već godinu dana.

Ako u obzir uzmemo samo city Zagreb, opet u dobnoj skupini 18 do 49, slušanost im iznosi 17,1% tjedno i tu na radijskoj ljestvici zauzimaju visoko 4. mjesto. U tom targetu peti su na razini Grada Zagreba i Zagrebačke županije gdje ih tjedno u svoje stanove, urede i automobile ‘pušta’ 14,8% anketiranih.

Svima njima odgovara magični spoj koji Gold nudi – brze, kratke, aktualnosti uz hitove kojih se nikada ne možemo zasititi. Njihova dinamika i priča toliko su primamljive da ih sve više ljudi ‘stavlja u džep’. Bilježe nagli uzlazni trend preuzimanja Goldove mobilne aplikacije, a zasad je stalno uz sebe, u svojim pametnim telefonima, nosi oko 10 tisuća ljudi.

Njima, kao i posjetiteljima web stranice radija s legendarnim hitovima na raspolaganju su dodatni glazbeni kanali kojima Goldovci slijede svjetske trendove i nude publici da slušaju ono što im i kad im odgovara. Brojke govore da im to itekako odgovara, a najviše se klika kanal posvećen Đorđu Balaševiću koji je u rekordnom roku pokrenut nakon preranog odlaska legendarnog glazbenika.

U Goldovoj mreži komunikacijskih kanala s publikom nalazi se i Facebook s gotovo 60 tisuća pratitelja, a njihovi social media i community manageri uspješno dosežu mase. U drugom kvartalu godine objavili su, primjerice, video obljetnice Live aid koncerta iz Wembleyja 1985. i zabilježili reach od 525 tisuća korisnika. Kako su uvijek u potrazi za dobrim contentom, prenijeli su u lipnju navijački video zagrebačkih vatrogasaca koji je dosegnuo milijun korisnika i dobio 12 tisuća lajkova na njihovoj Facebook stranici.

Gold FM ekipa sustavno i postojano gradi svoju priču što im je osiguralo čvrstu poziciju na radijskome nebu.